Långloppscupen

Långloppscupen
Vinst på Ränneslättsturen

tisdag 30 oktober 2018

Vad händer då... 2019??

Jo, jag har fått äran att köra med dessa grymma tjejer !!




Jag ser fram emot nästa års säsong och hoppas att formen kommer att bli lika bra som känslan för då blir det grymt :) Vi är två tjejer som ansluter teamet 2019, jag och Elna Dahlstrand! Vi får även en sportchef, Caroline Israelsson! Det ska bli superkul att för första gången testa Scotts grymma cyklar. Det blir även en hel del andra häftiga samarbeten och sponsorer som kommer att avslöjas längre fram :) Ser fram emot att fortsatt jobba för fler tjejer till sporten och för lika villkor på tävlingsarenan. Jag gör även vissa förändringar på jobbfronten då jag byter jobb och kommer att jobba på Arytmi-lab, dagtid mån-fre... Det är första gången jag jobbar dag och jag hoppas att det ska tillföra lite bättre rutiner och möjligheter till träning och tävling!! 


2019... Bring It On !!

2 kommentarer:

  1. Kul för dig! Bra skrivet! Det är mycket som ändras men vi hoppas ändå att det inte blir några förändringar på pojkvänsfronten

    SvaraRadera
  2. Tack! Nej inga planer på det ;) :-*

    SvaraRadera