Långloppscupen

Långloppscupen
Vinst på Ränneslättsturen

söndag 19 juli 2015

DNS SM DamerElit i Isaberg :(

Då var dagen här som jag har våndats över ett tag... Mina tankar har varit, undra vilket varav Jenny Rissveds varvar mig på i år. Men tyvärr så har jag inte återhämtat mig efter vurpan på Mörksuggejakten.  Kännes lite trist för jag har känt mig i bra form under säsongen. Men jag tycker inte att SM är ett bra "komma igång" pass efter 2 veckors träningsfrånvaro ;)

Jag var uppe och tittade på masterklasserna som körde igår, jag blev verkligen sugen på att köra!! Det blev fina placeringar från många i klubben :) Alex fick tyvärr punktering på 3:e varvet.

Nu ska jag ta mig ut på ett landsvägs-pass och se hur knäet mår. För att sedan försöka påbörja uppladdningen inför nästa helgs långlopp, Engelbreksturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar