Långloppscupen

Långloppscupen
Vinst på Ränneslättsturen

tisdag 14 juni 2016

Semester :)

Nu börjar semestern lida mot sitt slut tyvärr... Efter Polen åkte vi till Kroatien närmre bestämt till Rovinj. En jättefin stad. Jag var ganska sliten efter Beskidy men vi körde ett par lugna distanspass och fick se underbara vyer och natur, två av dagarna tog vi bilen och körde till lite mer bergiga område.






Efter ett par dagar i Rovinj begav vi oss till Slovenien och Idrija underbara Idrija :) Hit åker vi varje år och det har en speciell plats i mitt hjärta!! Tyvärr regnade det en del under vår vistelse här och det gör terrängen lite småfarlig... Ska väl inte skryta med att min kropp hade återhämtat sig än heller, höften och ryggen var stelt och stramt så jag kände mig inte riktigt säker i de branta DH partierna. Men njöt ändå mycket av att vara tillbaka, det är verkligen semester när vi är här. Massor av god mat och massor av goda tårtor och andra mumsiga bakverk :)  







Efter Slovenien så bar det av till Leogang i Österrike, där vi nu skall ta oss an ytterligare ett etapplopp, Bike Four Peaks. Första etappen är imorgon så  WISH ME LUCK för det känns inte riktigt som jag är i form och återhämtad för detta... regnar gör det också bara för att krydda till det hela lite ;) Återkommer med racerapport!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar