Långloppscupen

Långloppscupen
Vinst på Ränneslättsturen

onsdag 24 oktober 2018

Teknikdag och nya planer inför 2019!

I helgen hade teamet teknikdag för tjejer som gav mycket inspiration!! Jag är så imponerad över allas mod och utveckling under dagen 😊 Grymma tjejer!!! På fm körde vi teknikträning på byggda och anordnade hinder t.ex. stenkistor, trappor, dropp och svängteknik för att på em sticka ut i skogen och träna på mer naturliga hinder. För mer info, bilder och inspiration se vår FB sida!

Teknikdag m teamet. 

Jag har haft en ganska jobbig säsong då kroppen inte riktigt har velat samarbeta med mig men då har jag haft stort stöd från mina fina teamisar i Singletrack Sisters. Så det är med lite vemod jag lämnar teamet inför säsong 2019 för ny äventyr! Jag hoppas att vi kan få många fina cykelturer tillsammans ändå 💕 Det har varit väldigt inspirerande att få vara med och arrangera teknikdagar och andra event som teamet anordnat och jag tycker verkligen att Singletrack Sisters jobbar för en superviktig sak... att få fler tjejer till sporten 😃 Utöver det är det ett gäng grymma tjejer som har en stor plats i mitt hjärta 😙 Jag tar även med mig en massa fina minnen som vi haft tillsammans 😀 Hoppas ni alla får en fin säsong 2019!!! Tackar även Musette och alla sponsorer för ett fint samarbete!

H12 2018

Vad som händer nästa säsong kommer jag att berätta lite mer om längre fram! Nu ser jag fram emot Gribben Gravel till helgen, ett CX/MTB-lopp. Jag kommer att köra på CX, återkommer med rapport 😃



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar